Ja preferuję Mrzeżyno lub Pogorzelicę cisza i spokój
LED jako oświetlenie główne
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez iFi...
No i nie jest to lampa wyładowcza więc można teoretycznie stosować w zwykłych reflektorach
A co do tych LED-ów to wygląda to solidnie, ale mam mieszane uczucia co do trwałości ze względu na mały radiator ( wiatraczek bardzo wiele tu nie zmienia a sugeruje że całość nagrzewa się bardzo konkretnie ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, Tego nie wiedziałem - cenna uwaga...
Te Ledy na pewno grzeją się na potęgę... Pokazałem to bardziej jako ciekawostkę bo zainteresowało mnie takie rozwiązanie czysto teoretycznie... Widać jednak, że zamiast kombinować z jakimiś półśrodkami lepiej zainwestować w ORI rozwiązanie i skompletować Xenony...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez likosshm
Jurij, no nie wiem czy się nie grzeją. Moim zdaniem grzeją się i to mocno. Mam w domu kilka źródeł światła LED o mocy do 5W. Te grzeją się już nieźle. Taka moc jaka jest w tym podlinkowanym zestawie musi nieźle wydzielać ciepła. Pewnie stąd ten wentylator...
Co do CANa to wydaje mi się, że zasilacz robi tu robotę i nic nie wywala.
Komentarz
-
-
xenon raczej słabo grzeje ,a na pewno mniej jak zwykła żarówka halogenowa i to sporo mniejSebastian
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
Była Black ELEGANCE by sebastian7905
Wczasy nad morzem - klik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sebastian7905xenon raczej słabo grzeje ,a na pewno mniej jak zwykła żarówka halogenowa i to sporo mniej
też tak uważam, po 4km co rano, klosze jak były pokryte "mgłą" na starcie tak zostają na mecie.
i tak może ciekawostka (jak dla mnie ciekawostka a podaję za AutoŚwiat 43/2013)
"Obowiązek montowania spryskiwaczy i systemu samopoziomującego do ksenonów nie wynika (i nie wynikał - nic w tej kwestii się nie zmieniło) z samego faktu, że lampy są ksenonowe, a z faktu, iż źródło światła (żarnik lub palnik ksenonowy) emituje strumień świetlny powyżej 2000lm. Do niedawna palniki ksenonowe emitowały 3200lm przy 35W.
Nowe typy palników typu D5S, D8S mają już nie 35W a 25W i emitują strumień świetlny na poziomie 2000lm, nie wymagają systemu samopoziomujących i spryskiwaczy a dodatkowo z racji, iż nie ma zamienników, producenci koszą na nich pieniądze. (Za 25W D5S do Citroena Picaso ASO woła 840zł za sztukę)Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Bardzo ciekawy jestem jak to świeci w porównaniu do zwykłych żarówek, trzeba troszkę przeczekać aż pojawią się fotki w necie
Zamieszczone przez ZorrNowe typy palników typu D5S, D8S mają już nie 35W a 25W i emitują strumień świetlny na poziomie 2000lm, nie wymagają systemu samopoziomujących i spryskiwaczy a dodatkowo z racji, iż nie ma zamienników, producenci koszą na nich pieniądze. (Za 25W D5S do Citroena Picaso ASO woła 840zł za sztukę)
Komentarz
-
-
Z tymi nowymi źródłami światła to producenci kombinują na wszystkie sposoby. Tak samo jak Mercedes w nowej klasie E oraz S! przy światłach ledowych nie montuje systemu spryskiwaczy reflektorów. Płacisz prawie 10 tys. za super-hiper-eksta oświetlenie full led a sprysków nawet za dopłatą nie dostaniesz. No, ale jak nie trzeba to po co przepłacać.
Komentarz
-
-
kristofer55, rowerek, iFi, no te LED i nowe słabe ksenony to świecą jak zwykłe żarówki tylko bardziej na biało. Skoro dają tyle samo światła co zwykłe (2000lm) to nie ma cudów, można trochę klosze poprawić i to wszystko.
Skoro dają tyle samo światła co zwykłe to nie ma potrzeby montowania spryskiwaczy oraz systemów samopoziomujących, więc nawet Mercedes ich nie daje.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrkristofer55, rowerek, iFi, no te LED i nowe słabe ksenony to świecą jak zwykłe żarówki tylko bardziej na biało. Skoro dają tyle samo światła co zwykłe (2000lm) to nie ma cudów, można trochę klosze poprawić i to wszystko.
Komentarz
-
-
tutaj wypowiedź jakiegoś producenta:
This light source reduces energy consumption and the 2000 lumen light source that is driven with 12 V could be a simple replacement for the conventional 12 V Halogen technology. Together with the coming LED solutions, both functions offer savings in CO2-Emissions.
First part is about the known benefits of Xenon 25w over Xenon 35w: - Packaging and weight headlamp reduction
- Easier project engineering thanks to unitised construction, perfect EMC, fewer and standardised components.
- Less energy consumption.
But the most important is the second part with the benefits of Xenon 25w over halogen light sources and the safety aspects.
In comparison with halogen light sources operated at 13.2V, Xenon 25w system offers 60% less power consumption (54w vs 130w) but mainly 33% more luminous flux (2,000Lm vs 1,500Lm).
And about safety the question is if Xenon 25w with 2,000Lm responds to traffic safety. Answer of Michael Hamm: “Investigations show that the targeted photometrical values are by far better than the averaged halogen values. Especially the low beam photometry is more like the Xenon 35w systems. The range values that mean the chance to see far ahead on the road are about 60Lx, not far from Xenon 35w and about double the value that could be achieved with an average Halogen system.”
So with Xenon 25w, we could expect the same safety benefit as Xenon 35w: around 4,000 fewer fatalities like the TÜV Rheinland study showed. Still, we must be careful to think before firm decisions are made about auto levelling. Good UMTRI data shows auto levelling is a big part of the safety improvement.
w sumie że niby dużo mniej prądu itp. a tylko trochę mniej światła.
Martwi mnie co innego, wygląda jakby całość osprzętu została zintegrowana z żarówką/palnikiem
więc wymienia się wszystko, i pewnie stąd ta cena 840zł za sztukę.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
Komentarz